Ungvári Autósiskola Élményszerű Oktatás Korra, Nemre Való Tekintettel

Hajdúböszörmény, Corvin J. krt. 49. Tel. 52227-908, 06-30482-4939

OVERVIEW

The site ungvariautosiskola.net currently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have crawled seven pages within the domain ungvariautosiskola.net and found zero websites interfacing with ungvariautosiskola.net. There is one contacts and locations for ungvariautosiskola.net to help you communicate with them. The site ungvariautosiskola.net has been on the internet for eight hundred and fourteen weeks, seven days, twenty hours, and thirteen minutes.
Jan 2009

UNGVARIAUTOSISKOLA.NET TRAFFIC

The site ungvariautosiskola.net has seen diverging quantities of traffic all round the year.
Traffic for ungvariautosiskola.net

Traffic ranking (by month) for ungvariautosiskola.net

Traffic ranking by day of the week for ungvariautosiskola.net

UNGVARIAUTOSISKOLA.NET HISTORY

The site ungvariautosiskola.net was started on on January 22, 2009. It was updated on December 24, 2013. This domain will go back on the market on January 22, 2015. It is currently eight hundred and fourteen weeks, seven days, twenty hours, and thirteen minutes old.
January
UPDATED
EXPIRED
January

AGE

LINKS TO UNGVARIAUTOSISKOLA.NET

WHAT DOES UNGVARIAUTOSISKOLA.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ungvariautosiskola.net Mobile Screenshot of ungvariautosiskola.net Tablet Screenshot of ungvariautosiskola.net

BP

BALAZS PEKAR

KAZINCZY UTCA 39

GONCRUSZKA, STATE, 3894

HU

UNGVARIAUTOSISKOLA.NET SERVER

We observed that a lone page on ungvariautosiskola.net took two thousand nine hundred and sixty-six milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so we consider ungvariautosiskola.net not secure.
66.154.2.226

dadns1.cyberwurx.com
dadns2.cyberwurx.com

SERVER SOFTWARE

We detected that this website is employing the Apache/1.3.41 (Unix) PHP/5.2.12 mod_ssl/2.8.31 OpenSSL/0.9.8c operating system.

Ungvári Autósiskola Élményszerű Oktatás Korra, Nemre Való Tekintettel

Hajdúböszörmény, Corvin J. krt. 49. Tel. 52227-908, 06-30482-4939

PARSED CONTENT

The site ungvariautosiskola.net states the following, "Üdvözlöm az Ungvári Autósiskola Honlapján! Kérem engedje meg, hogy néhány szóban bemutatkozzam! Gépjármű-technikusi végzettséggel rendelkezem." I noticed that the webpage also said " Több autósiskolának is dolgoztam, majd 1999-ben." They also stated " Önálló autósiskolát alapítottam Ungvári Autósiskola. Néven Még abban az évben a lakásomnál tantermet, irodát építtettem a tanulók elméleti oktatásához. Családias légkörű, magas színvonalú oktatás. Megteremtése volt, amihez a. 20 fő befogadására alkalmas légkondicionált tanterem." The meta header had ungvári autósiskola as the first keyword. This keyword was followed by autósiskola hajdúböszörmény which isn't as important as ungvári autósiskola.

SEE MORE DOMAINS

Курортный комплекс УнгварЪскій оздоровительный реабилитационный центр

Традиционная, народная система оздоровления, с помощью которой человек достигает эмоционального и физического равновесия. Народы Закарпатья, проживая на своей этнической территории, используя местные природные ресурсы и традиции предков, заботились не только о своей духовной культуре, но и следили за своим здоровьем. Каждый этнос создал свой уникальный вид оздоровлен.

Ungvary Guitars Meisterwerkstatt für Gitarrenbau

Bei mir wird traditioneller Gitarrenbau großgeschrieben und ebenso praktiziert. Egal ob Reparaturarbeiten, Restaurationen, Umbauten, Neubauten und selbstverständlich Einzel und Sonderanfertigungen. Meine Stärke liegt darin, jedem Kunden seine Wünsche zu erfüllen. Letztendlich ist es mein Ziel, dass jeder Kunde mit einem glücklichen Gesichtsausdruck den Laden und die Werkstatt verlässt, damit ich sicher sein kann, dass meine Arbeit anerkannt wurde und ich weiter voranschreite in der Entwicklung.

Vejle Ungdomsskole

Sjælen i den gamle ostefabrik. NYHEDER, DIALOG OG AKTIVITETER.

Félag íslenskra læknanema í Ungverjalandi

Félag íslenskra læknanema í Ungverjalandi. Lifi gleðin, lifi Júróvísíon.